Saturday 30 June 2012

All about me

                                                                Hello everyone >.<
            Assalammualaikum Semua. Salam perkenalan. Sebernanya saya masih baru BerBlog ni. Yuhuuuu. Saya perkenalkan diri saya yaa. Nama saya Nur Ain Hidayah Bt Ramli , Sweet 13 years old. Stay  Raub Pahang. just FRIENDLY person :D  Itu sahaja.

        Saya nak cerita pasal kakak angkat angkat saya, nama dia Nur Shaidatul Ashikin Binti Mohd Zubaidi, boleh pangil dia SHADA. 14 years old. Asal Jerantut. Dia baik orangnyaa. Jangan risau, dia friendly macam saya :') dia tak makan orang pun. Sorry, Dia dah Berpunya :)



ehem ehem, amacam? dia lawa bukan?
Hikhok. apa apa jea lah, saya sayang dia sangat sangat. untungkan saya dapat akak angkat macam dia?
yuhuuuuu. bangga doee! http://www.facebook.com/eykin.zubaidi. korang add lah dia ni kat facebook.
tegurlah korangg :D Hewhewww =='

oklah sampai sini jealah korang. apa apa pun terima kasih sebab singgah kat blog ni,
assalammualaikum semua =,=
            

No comments:

Post a Comment